Poplista

Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz - Nie mówię tak, nie mówię nie
1
Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz Nie mówię tak, nie mówię nie
Dennis Lloyd - Mad World
2
Dennis Lloyd Mad World
sombr - undressed
3
sombr undressed

Co było grane?

Olivia Addams - Stranger
16:11
Olivia Addams Stranger
sombr - Undressed
16:14
sombr Undressed
Sylwia Grzeszczak - Tamta Dziewczyna
16:21
Sylwia Grzeszczak Tamta Dziewczyna

Coca-Cola zmienia butelkę na święta! Takiej butelki jeszcze nie widzieliście!

Dotychczas jednym z nieodłącznych elementów kojarzących się ze świętami Bożego Narodzenia była reklama Coca-Coli z ciężarówkami i Mikołajem. Rok temu firma przygotowała dla nas etykiety, które mogliśmy zamieniać w kokardy. Podczas tych świąt etykiety Coca-Coli również będą się wyróżniać. Zwłaszcza w ciemności.

Cyk, cyk! 💡💡💡 Oznacz osobę, której chcesz dziś podziękować! ☺ #Dziekuje #TasteTheFeeling #cocacolapolska

A post shared by Coca-Cola Polska (@cocacolapolska) on

Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta... Coca-Cola poszła za ciosem i po udanej zeszłorocznej akcji z etykietami-kokardami przygotowała dla fanów napoju koeljną świąteczną niespodziankę. Teraz butelki z Coca-Colą będziemy mogli zobaczyć również w ciemności. A to za sprawą świecących etykiet na na butelkach 0,5 l Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero. Kampania świąteczna Coca-Coli nada blasku tych świętom nie tylko dzięki iluminuwanej nalepce, ale również akcji zachęcającej do podziękowania bliskim. Jak podkreśla marka, święta to magiczny czas, któremu towarzyszy radosna atmosfera, ale również przygotowania, za którymi stoją najbliżsi wkładający w nie wysiłek. Warto więc podziękować wszystkim tym, którzy czynią święta wyjątkowymi. Dlatego też na świątecznych butelkach widnieje napis "Dziękuję".

"Tegoroczne etykiety to absolutna innowacja w segmencie opakowań i pierwsza taka realizacja na polskim rynku" – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola.

Świąteczna kampania firmy wystartowała 6 listopada i potrwa do końca grudnia.

Polecamy