Poplista

Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz - Nie mówię tak, nie mówię nie
1
Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz Nie mówię tak, nie mówię nie
Dennis Lloyd - Mad World
2
Dennis Lloyd Mad World
sombr - undressed
3
sombr undressed

Co było grane?

Enrique Iglesias / Pitbull / IAmChino - Tamo Bien
17:13
Enrique Iglesias / Pitbull / IAmChino Tamo Bien
Varius Manx - Pocałuj noc
17:16
Varius Manx Pocałuj noc
Beatfreakz - Somebody's Watching Me
17:19
Beatfreakz Somebody's Watching Me

Błąd czy świadome działanie? Sieć fast food zwraca uwagę na często spotykane zaburzenie

Sieć McDonald's przeprowadziła w Szwecji ciekawą akcję społeczną. W reklamach outdoorowych oraz menu restauracji poprzestawiano litery. Z okazji Europejskiego Tygodnia Świadomości Dysleksji sieć chciała w ten sposób zwrócić uwagę na to zaburzenie.

Szwedzkie resturacje sieci McDonald's we współpracy z agencją Nord DDB zorganizowały kilka dni temu ciekawą akcję. Z okazji Europejskiego Tygodnia Świadomości Dysleksji w outdoorowych reklamach oraz menu pozamieniano litery. Celem akcji było zwrócenie uwagi na zaburzenie, z którym jak się okazuje, boryka się 1/5 ludzi na całym świecie! Przez jeden dzień klienci McDonald's oraz przypadkowi, szwedzcy przechodnie mogli przez chwilę poczuć się jak dyslektycy.

McDonald's jest tak duży, że może zrobić coś, co ma znaczenie. To dobrze, że nasza skala mogła zostać wykorzystana, by pokazać problem, którego wielu nie widzi – tłumaczył Christoffer Rönnblad, dyrektor marketignu sieci w Szwecji.

Warto też zaznaczyć, że kampania z poprzestawianymi literami była kontynuacją większej akcji przeprowadzanej w szwedzkich restauracjach McDonald's. W ramach niej do zestawów Happy Meal rozdano 15 mln książek o chłopcu, który uczy się czytać, "Bråkiga Bokstäver"
 

Polecamy