Poplista

Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz - Nie mówię tak, nie mówię nie
1
Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz Nie mówię tak, nie mówię nie
Dennis Lloyd - Mad World
2
Dennis Lloyd Mad World
sombr - undressed
3
sombr undressed

Co było grane?

Scorpions - Wind of Change
06:52
Scorpions Wind of Change
FAKTY RMF FM -
07:00
FAKTY RMF FM
Tina Turner - We Don't Need Another Hero
07:04
Tina Turner We Don't Need Another Hero

Pilny komunikat Lidla ws. produktu Esmara. Sieć umożliwia zwrot

Lidl opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat dla klientów. Sieć przekazała informacje na temat jednego z produktów marki Esmara. Wskazany artykuł okazał się nie mieć ważnego certyfikatu. „Zapraszamy do kontaktu, jeżeli chcą państwo dokonać zwrotu” – zwrócono się do klientów.
Ważne wieści dla klientów Lidla, fot. shutterstock.com

Lidl – ważny komunikat dla klientów

Sieć sklepów Lidl na bieżąco informuje klientów o wszelkich wycofaniach ze sprzedaży czy niezgodnościach dotyczących produktów ze swojej oferty. Teraz opublikowano nowy komunikat, w którym producent: firma T. Kwaspen B.V. informuje, że jeden z artykułów odzieżowych marki Esmara nie spełnia wymogów normy Recycled Claim Standard. Chodzi o damskie spodnie dresowe ze ściągaczami w kolorach: różowym, granatowym, zielonym o numerze IAN 449336_2304.

„Powodem tego jest fakt, iż instytucja ustanawiająca normę Recycled Claim Standard wymaga zagwarantowania identyfikowalności artykułu za pomocą certyfikatów. Firma T. Kwaspen B.V. nie jest w stanie przedłożyć certyfikatów, w związku z tym ww. artykuł nie posiada ważnego certyfikatu Recycled Claim Standard” – wyjaśniono, zapewniając przy tym: „Brak certyfikatu nie wpływa na jakość produktu”.

Lidl umożliwia zwrot produktu Esmara

W związku z nowymi informacjami na temat produktu marki Esmara sieć Lidl zdecydowała się umożliwić zwrócenie wskazanego w komunikacie towaru. „Jeżeli ze względu na wymienione wyżej okoliczności zechcą państwo dokonać zwrotu, zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce Portal Obsługi Klienta” – przekazano.

Firma T. Kwaspen B.V. przeprasza wszystkich konsumentów, którzy kupili wskazany produkt, za zaistniałą sytuację – zwrócił się zaś do klientów producent.

Czytaj dalej:
Polecamy

Więcej z kategorii: Hot news

Najchętniej czytane