Poplista

Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz - Nie mówię tak, nie mówię nie
1
Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz Nie mówię tak, nie mówię nie
Dennis Lloyd - Mad World
2
Dennis Lloyd Mad World
sombr - undressed
3
sombr undressed

Co było grane?

Feel - A gdy jest już ciemno
01:08
Feel A gdy jest już ciemno
sanah / Kasia Kowalska - Kiedy umrę kochanie (H. Poświatowska)
01:11
sanah / Kasia Kowalska Kiedy umrę kochanie (H. Poświatowska)
Jax Jones / MNEK - Where Did You Go
01:22
Jax Jones / MNEK Where Did You Go

Ten program okazał się absolutnym hitem. Polsat z rekordową oglądalnością

W piątkowy wieczór 16 maja Polsat ponownie udowodnił, że muzyka łączy pokolenia, emitując na żywo finał dwunastej edycji „Must Be The Music”. Spektakularne występy, niezwykłe talenty i emocje sięgające zenitu - to wszystko sprawiło, że widzowie nie mogli oderwać się od ekranów, co przełożyło się na imponujące wyniki oglądalności.
„Must Be The Music” bije rekordy oglądalności! Fot. Shutterstock/OleksSH

Must be the music” bije rekordy oglądalności! Polsat liderem wieczornego pasma

Dane Nielsen Audience Measurement nie pozostawiają złudzeń - Polsat zdecydowanie zdominował wieczorne pasmo w dniu finału, osiągając 9,23 proc. udziału w rynku, co stanowiło najlepszy wynik spośród wszystkich stacji. Dla porównania, TVP1 zanotowało 6,60 proc., TVP2 5,54 proc., a TVN 7,93 proc. Także w całodobowym rozrachunku Polsat utrzymał prym, z udziałem na poziomie 7,74 proc., wyprzedzając swoich najbliższych konkurentów.

Polsat przywrócił „MBTM” po dziewięciu latach. Rekordowa oglądalność finału

„Must be the music” po dziewięciu latach przerwy powrócił na antenę Polsatu, przynosząc ze sobą świeżą energię i nowy, gwiazdorski skład jurorski. Widzowie z entuzjazmem przyjęli odświeżoną formułę programu, co potwierdza, że polska publiczność nadal poszukuje wysokiej jakości rozrywki muzycznej. Finał 12. edycji przyciągnął przed telewizory ponad 1 mln 100 tys. widzów, co w grupie wiekowej 4+ przełożyło się na udział na poziomie 10,3 proc. Jeszcze lepiej program wypadł w grupie komercyjnej 16-59, gdzie osiągnął 9,7 proc. udziału, co jest najlepszym wynikiem całego sezonu. 

Czy „Must be the music” doczeka się kontynuacji? To już oficjalne

Zakończenie dwunastej edycji to nie koniec muzycznych emocji. Polsat już zaprasza na trzynastą edycję „Must be the music”, obiecując jeszcze więcej niesamowitych talentów i niezapomnianych występów. Castingi do nowego sezonu już ruszyły, a więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej programu oraz na oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych.

Oficjalne wieści ws. „Must be the music”. Czy będzie kontynuacja?
Za nami finał, który poruszył Polskę - w „Must be the music. Tylko muzyka” triumfowali Alien x Majtis. Duet, który swoją muzyką i historią wzruszył widzów oraz jury, nie tylko zdobył główną nagrodę, ale i szansę na występ na...

Czytaj dalej:
Polecamy